Een initiatief van Scheepens

‘2020 kan de boom in’ is een initiatief van Scheepens, your creative agency. Al sinds 1973 bedenken we creatieve ideeën en oplossingen voor onze klanten. En zoals dat gaat bij creatieve mensen, die creativiteit gaat nooit uit. Zo ook het idee voor deze boom, dat tussen de bedrijven door bedacht en uitgewerkt werd.

De aanleiding

Ook de collega’s van Scheepens maken er zo vlak voor kerst altijd een feestje van samen tijdens de kerstborrel. En een aantal jaar geleden is die traditie aangevuld met een sub-traditie; springen in de kerstboom. Stefan (Partner bij Scheepens) en Luuk (Creative Director bij Scheepens) nemen dan een aanloop en springen gezamenlijk de kerstboom plat. Dan is de beer los en gaat de avond van start. Over de rest van die verhalen moet je ons face-to-face maar eens uithoren, beter dat we dat niet zwart-op-wit zetten. Omdat een echte kerstborrel organiseren niet kan dit jaar, verviel dus ook de traditie van het kerstboomspringen. Dat is met deze boom in ieder geval opgelost; naast het thuiswerken, kan iedereen bij Scheepens nu ook thuis kerstboomspringen. 

Een goed doel

Sharing is caring, dus daarom hebben we bedacht om deze kerstboom te koop aan te bieden. Niet om er geld aan te verdienen. Sterker nog, alle opbrengsten verdelen we aan onze klanten in de zorg. Zij hebben het dit jaar extra pittig gehad met het coronavirus, dus we vonden dat zij wel een extra hart onder de riem kunnen gebruiken.